Výměna a vrácení zboží

NÁVOD JAK NA VÝMĚNU ZBOŽÍ ČI JEHO VRÁCENÍ.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Dorazila Vám od nás zásilka s oblečením, které Vám velikostně nepadne? Nevadí, níže vám rádi poradíme, co s tím.

Na výměnu zboží je lhůta 14 dní od doručení, respektive vašeho převzetí zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu. Zboží musí být zasláno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, používání či praní.

Jak postupovat při výměně zboží:

  1. Zboží dobře zabalte, ať k nám dorazí nepoškozené
  2. Do balení přiložte fakturu (tu si je potřeba vytisknout z emailu, na který Vám přišla. Nebo nám ji zašlete emailem)
  3. Na fakturu (nebo do emailu) nám napište, jakou velikost požadujete na výměnu (předtím koukněte k nám na e-shop, zda danou velikost máme nyní k dispozici). V případě, že by daná velikost již nebyla skladem, nebo byste s námi chtěli probrat cokoliv jiného, určitě se nám telefonicky nebo emailem ozvěte a společně to určitě vymyslíme.
  4. Balík nám zašlete na adresu: Sabinova 707/7, 130 00 Praha 3 - Žižkov
  5. Kdybyste si s něčím nevěděli rady, ozvěte se nám. Kolega Michael Dolejší je vám k dispozici na tel. čísle: +420 739 705 708 a to od pondělí do pátku, vždy od 10:00 do 17:00.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě, že daná velikost není dostupná, nevybrali jste si z našeho sortimentu jiné zboží, nebo Vámi objednaný produkt nesplňuje Vaše představy, je možné odstoupit od smlouvy a to do 14 dní od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, používání či praní.

Jak postupovat při vrácení zboží:

  • Zboží dobře zabalte
  • Do balení přiložte fakturu (tu si je potřeba vytisknout z emailu, na který Vám přišla. Nebo nám ji můžete zaslat emailem) a také formulář od odstoupení od kupní smlouvy.
    Ten si můžete stáhnout ZDE.
  • Balík nám zašlete na adresu: Sabinova 707/7, 130 00 Praha 3 - Žižkov
  • Kdybyste si s něčím nevěděli rady, ozvěte se nám. Kolega Michael Dolejší je vám k dispozici na tel. čísle: +420 739 705 708 a to od pondělí do pátku, vždy od 10:00 do 17:00.

DODATEČNÉ INFO

V případě že obdržíte poškozené zboží, postupujte jako v bodu "vrácení zboží". Pokud bude následně reklamace uznána, společně probereme, zda budete chtít např. zaslat nový kousek a nebo Vám vrátíme zaplacenou částku za zboží společně s nákladem na dopravu.

Mějte prosím s námi trpělivost, na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, samozřejmě ji ale zpracujeme v co nejkratší možné době.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shopteťák.cz